sobota, 13 kwietnia 2013

CANDY

Hejko. Już prawie mam 100 odwiedzin :) To oczywiście dzięki wam :) Dziękuje wam bardzo :)
A oto rzezy które uszyłam i przerobiłam. Wszystkie bluzki były bez nadruków, a ja je pomalowałam ;) A sukienkę uszyłam :) Koszulki malowałam farbami profil. W komentarzu napiszcie która bluzka wam się najbardziej podobała i czy sukienka wam się podobała :)






















OOTD:
Spodnie- CUBUS
Bokserka- zwykła czarna (fajne można znaleźć w H&M)
Sweterek- House
Jak wam się podoba?














PYSZNY SOCZEK :)


7 komentarzy:

  1. 3 bluzka jest świetna! :)


    ~ duo-jessie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga <33 Kupiłabym :>

    pampise.blogspot.com - Ootd + Harlem Shake w moim wykonaniu oraz dwóch moich przyjaciółek.

    OdpowiedzUsuń
  3. bluzki świetne. :)
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. o jaaaaaa, ja też chcę umieć szyć! Niestety ja nie umiem nawet kartki równo obciąć.
    3 najlepsza :D


    Zapraszam: http://juulyblog.blogspot.com/
    Może jak się spodoba to zaobserwujesz? Będę wdzięczna ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow ! świetne kreacje masz talent <3
    zapraszam do mnie (dopiero zaczynam)
    http://julia-blooog.blogspot.com/
    jeśli zaopserwujesz zrewanżuję się :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Słuchaj masz talent! i nie zmarnuj go ♥

    zapraszamy do nas : meryandblue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń